søndag 22. mars 2009

På vei til jobb

Som vanelig pleier jeg å gå fra Fredheim og til jobben, prøver å være litt økonomisk :) Og i dag tenkte jeg at jeg kunne ta med kameraet på veien å nyte vårens inngang.

VÅR, bar asfalt, solen som titter fram mellom skyene, fugle kvitter og min egen nynnene stemme som bagrunn.. :) VÅREN ER PÅ VEI! Og gjett om jeg gleder meg.


Årets første kritt tegning, kjenner barndoms minnene strømmer på :)

Og på vei hjem møtte jeg denne dama, som tok følge med meg i solnedgangen over byen :)

2 kommentarer:

  1. Stemningsfulle bilder Marit! Flink du er:) Høres ut som en utrolig dag det der:) Ha en super dag videre kjære venn:) Glad i deg.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du stikker innom her da :) Det var faktisk første gang jeg gledet meg til å gå hjem etter jobb.. Ha enstrålende dag du også da, også snakkes vi. Glad i deg også :)

    SvarSlett